Ga naar hoofdinhoud

Reclamespot ‘hart onder riem’

Op de techniek kun je rekenen. Met die boodschap figureert de installatiebranche in een commercial die te zien is op de publieke zanders.

Techniek Nederland kan de commercial uitzenden dankzij een uniek aanbod van STER. De verkooporganisatie van de publieke omroep biedt gratis zendtijd aan brancheorganisaties om tijdens de coronacrisis met hun achterban én het Nederlandse publiek te communiceren. De komende dagen is de commercial te zien en te horen in de reclameblokken op de publieke tv én radio.

De campagne laat het maatschappelijk belang zien van techniek, zegt de brancheorganisatie. “Juist nu, in moeilijke tijden, heeft de technieksector een essentiële rol. De zorg en transport hebben ons nodig om hun cruciale werk te kunnen doen. Dat geldt ook voor de talloze Nederlanders die nu thuis werken.”

Klik hier voor de radiocommercial

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Zorg dat je geen belangrijke vakinformatie mist!

Til je vakmanschap naar een hoger niveau met vakblad Installatie. Van de laatste technische ontwikkelingen, mooie projecten en interviews tot praktische tips voor ondernemen.
Download nu gratis een digitaal inkijkexemplaar.

Laatste nieuws

Zonnestroomboilers: aanbod groeit

ISH belooft installatieprimeurs in spannend ‘umfeld’

Zonnepanelen kabel via condensafvoer ketel

Webinar: nieuwe warmtepomp-smaken

Markt zonnepanelen gehalveerd; herstel in zicht

Beugelen rookgas: aanvullende eisen onderconstructie