Ga naar hoofdinhoud

Klantenservice

Abonneren

Diensten & Voorwaarden

U kunt contact opnemen met onze abonneeservice als u een editie van Installatie niet heeft ontvangen. De betreffende editie leveren wij zo snel mogelijk na. Indien u een adreswijziging wilt doorgeven, kunt u ook contact opnemen met onze abonneeservice.

Uw relatienummer bestaat uit 7 cijfers en staat op de wikkel van het blad, op een bevestiging of op uw factuur. U kunt uw relatienummer ook opvragen door te mailen naar abonneren@eisma.nl

Er zijn diverse manieren om uw abonnement te wijzigen of uit te breiden. Bekijk alle abonnementsvormen hier. Staat de door u gewenste keuze er niet bij, neem dan gerust contact op met onze abonneeservice.

Installatie is onderdeel van Eisma Bouwmedia b.v.
Informaticaweg 3
7007 CP Doetinchem
Telefoonnummer: 088 2944 700
KVK: 30066670
BTW nummer: NL004068348B01

Let op! Dit adres is niet voor het retourneren van producten. Kijk voor meer informatie onder ‘retourneren’

Heeft u vragen over een product, bestelling of retourzending en kunt u het antwoord niet vinden op onze site? Neem dan contact op met onze klantenservice.

U kunt onze algemene leveringsvoorwaarde hier inzien.

Betalen & Factuur

Premium

Voor het afrekenen van producten bieden wij de volgende betaalmethoden aan:

iDEAL
Door te betalen met iDEAL rekent u uw aankoop direct af via de vertrouwde en veilige internetbetaalomgeving van uw eigen bank.

Creditcard
U kunt met een Visa-, Maestro of Mastercard betalen. Uw betaalgegevens worden veilig versleuteld via een HTTPS-verbinding met SSL-certificaat.

Overige betaalmethoden

Overige betaalmethoden die wij aanbieden zijn Bancontact, Mister Cash (België) en PayPal.

Als u een product heeft geretourneerd of een order heeft geannuleerd, dan gelden de volgende terugsorttermijnen:
– iDeal: 10 werkdagen
– Creditcard: de reservering van het geannuleerde bedrag wordt binnen 10 werkdagen opgeheven.

Na het afrekenen van een product in onze webshop, ontvangt u een e-mail met daarin de bevestiging van uw bestelling.

Er worden binnen deze webshop geen incassomachtigingen aangeboden. U kunt gebruik maken van een aantal andere betaalmethoden zoals iDeal en Creditcard.

Een deel van onze informatie op de website is alleen toegankelijk voor abonnees met een abonnement. Dit is de zogenaamde premium omgeving. Heeft u nu geen toegang tot de Premium omgeving, maar wilt u dit wel? Sluit dan een abonnement af.

Een account is voor één gebruiker. Het account voor uw digitale abonnement is voor u persoonlijk en gekoppeld aan uw persoonlijke (bedrijfs)gegevens. Het is niet toegestaan uw inloggegevens intern of extern te verspreiden. Bent u geïnteresseerd in een inlog voor meerdere personen van uw organisatie, neem dan contact op met onze klantenservice via: abonneren@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648. Wij maken graag een aantrekkelijk voorstel voor uw bedrijf.

Er is op dit moment geen beperking in het aantal apparaten waar u tegelijk mee kunt inloggen.

De bevestigingsmail om uw account te activeren kan in de spamfolder terecht komen. Is dat ook niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice via: abonneren@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.

Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op ´Wachtwoord vergeten` bij het inlogscherm. U komt dan op een pagina waar u de stappen kunt volgen. U kunt ook contact met ons opnemen via abonneren@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.

Als u een nieuw e-mailadres heeft, kunt u uw oude e-mailadres veranderen in uw huidige/nieuwe e-mailadres. Hiervoor dient u eerst in te loggen met uw oude e-mailadres en wachtwoord. Bij ‘Mijn gegevens’ kunt u vervolgens uw e-mailadres wijzigen naar uw huidige/nieuwe e-mailadres.

Bestellen & Levering

Retourneren

Als u een abonnement heeft op het vakblad Installatie, dan ontvangt u automatisch 7,5% korting op je bestelling. Deze korting wordt automatisch in je winkelmand verrekend, nadat je bent ingelogd.

Als u nog niet heeft afgerekend, kunt u in uw winkelmand zien wat u gaat bestellen en hierin eventueel wijzigingen aanbrengen.

Nadat u een bestelling heeft geplaatst en afgerekend, is deze niet meer te wijzigen. U kunt u bestelling alleen nog annuleren als deze nog niet is verzonden. Mocht dit allemaal niet lukken en je ontvangt toch je bestelling, dan kunt u altijd een product retourneren binnen 14 dagen.

Als u nog vragen heeft over het wijzigen van een bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Als een bestelling is afgerekend maar nog niet is verzonden, dan kunt u deze binnen 2 weken annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Mocht annuleren niet meer mogelijk zijn, dan kunt u altijd gratis een product retourneren binnen 14 dagen.

Onze standaardverzendkosten bedragen voor Nederland €4,42 voor een brievenbuspakket en €7,55 voor een pakket. Voor België hanteren wij €10,50 voor een brievenbuspakket en €11,88 voor een pakket. Wanneer u buiten Nederland of België bestelt ziet u de te betalen verzendkosten verschijnen in uw winkelwagen. Bij een bestelling van €85 of meer, berekenen wij geen verzendkosten.

Als een bestelling op voorraad is en u woont in Nederland, dan ontvang u deze normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen. Voor België ontvangt u uw bestelling normaal gesproken binnen 4-5 werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn, kunnen wat langer onderweg zijn.

Mocht levering van de producten door onverwachte omstandigheden niet lukken binnen 30 dagen, dat laten wij dit zo spoedig mogelijk na de bestelling weten. U heeft dan het recht om de bestelling kosteloos te annuleren.

Producten die u in onze webshop koopt worden in Nederland bezorgd door Post NL.

Bezorging op een ander adres
U kunt een bestelling ook op een ander adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenen van uw bestelling krijgt u een optie aangeboden, waarbij je een bezorgadres kunt opgeven dat afwijkt van het factuuradres. Dit is handig als u iemand een product als cadeau wilt sturen.

Duurt de bezorging van een product langer dan verwacht en wilt u graag weten wat de status is van uw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Als een bestelling op voorraad is en u woont in Nederland, dan ontvangt u deze normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn, kunnen wat langer onderweg zijn.

Heeft u uw product niet binnen de gestelde tijd ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mocht een product toch niet zijn wat u ervan had verwacht, dan kunt u het terugsturen. Nadat u (het laatste product van) uw bestelling heeft ontvangen, heeft u 14 dagen om aan te geven dat u een product wilt retourneren. Het te retourneren product moet vervolgens binnen 14 dagen verstuurd worden. Sommige producten kunt u niet retourneren.
Als u gebruik wilt maken van de 14 dagen bedenktijd of uw bestelling wilt annuleren, dan kunt u dit schriftelijk (per e-mail) aan ons laten weten. Je kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier dat je hier kunt downloaden.

Voor vragen kunt u ook bellen met onze klantenservice via 088 2944 700

Onder retourneren leest u hoe u een product naar ons kunt terugsturen.

Wij geven 30 dagen garantie op onze producten. Mocht uw product binnen dit termijn kapot gaan bij normaal gebruik, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088 2944 700.

Nadat u binnen 14 dagen na ontvangst van (het laatste product van) uw bestelling hebt aangegeven dat u een product wilt retourneren, heeft u 14 dagen de tijd om het product te versturen, mits het betreffende product onbeschadigd is, ongebruikt is en voorzien is van de originele verpakking.
Vanaf de dag van ontvangst heeft u dus in totaal 28 dagen om het product te retourneren. Dit kan zonder opgave van reden.

Je leest onder bedenktijd hoe u aan ons kunt laten weten dat u een product wilt retourneren. U kunt voor het retourneren gebruik maken van een modelformulier dat u hier kunt downloaden.

Producten die u niet kunt retourneren of ruilen:
– Gedownloade e-books;
– Gedownloade software;
– CD’s, DVD’s en software (CD-rom’s) waarvan de verzegeling is verbroken;
– Gepersonaliseerde producten;
– Losse tijdschriften
– Fysieke of digitale cadeaubonnen.

De kosten voor het retourzenden worden niet vergoed. Zorg er daarom voor dat het poststuk voldoende is gefrankeerd en goed is verpakt, zodat (verdere) beschadig wordt voorkomen. Gebruik bij voorkeur de originele verpakking waarin je het product hebt ontvangen. Voeg in de verpakking ook de pakbon toe en een notitie met daarin je gegevens (waaronder je e-mailadres) en ordernummer, zodat wij weten om welke order het gaat.

Retouradres
Vanuit Nederland en België kunt u het product terugsturen o.v.v. ‘Retouren’ en het ordernummer naar het volgende adres:
EDG Media
Eisma Bouwmedia
o.v.v. Retouren + (ordernummer)
Niels Bohrweg 123
3542 CA Utrecht

Beschadigde producten vervangen
Ondanks dat wij zorgvuldig met uw bestelling omgaan, kan het gebeuren dat deze beschadigd aankomt. In dat geval kun je een product retourneren. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice.

Als u een product heeft ontvangen dat niet het juiste product is of dat incompleet, beschadigd of defect is, dan is het mogelijk om een nieuw product te ontvangen. Laat dan eerst schriftelijk (per e-mail) aan ons weten dat je een product wilt ruilen. Je kunt hiervoor gebruik maken van een modelformulier dat je hier kunt downloaden.

Retourneer vervolgens eerst het product dat je wilt ruilen. Als het gaat om een ruiling, sturen wij u na ontvangst van uw product per e-mail een unieke kortingscode t.w.v. het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten. Met deze kortingscode kunt u het vervangende product bestellen in onze webshop. Vergeet bij het retourneren dus niet uw e-mailadres op te geven.