Ga naar hoofdinhoud

, ,

Installateur heeft beste imago

Beeld: Death to stock

Installateurs hebben van alle partijen die bij consumenten over de vloer komen het beste imago. Dat blijkt uit onderzoek van USP Marketing Consultancy onder 500 consumenten.

E- en W-installateurs scoren een 7,7 en 7,6 in de algemene beoordeling. Ook op de onderdelen proactiviteit, professionaliteit, kwaliteit en klantvriendelijkheid scoren zij het beste. De andere partijen die werden beoordeeld waren aannemers B&U, klusbedrijven, schilders en hoveniers. De aannemers werden op alle vlakken het slechtst beoordeeld, maar haalden nog steeds een 7,2.

Bekijk hier alle resultaten van het onderzoek.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Zorg dat je geen belangrijke vakinformatie mist!

Til je vakmanschap naar een hoger niveau met vakblad Installatie. Van de laatste technische ontwikkelingen, mooie projecten en interviews tot praktische tips voor ondernemen.
Download nu gratis een digitaal inkijkexemplaar.

Laatste nieuws

Zonnestroomboilers: aanbod groeit

ISH belooft installatieprimeurs in spannend ‘umfeld’

Zonnepanelen kabel via condensafvoer ketel

Webinar: nieuwe warmtepomp-smaken

Markt zonnepanelen gehalveerd; herstel in zicht

Beugelen rookgas: aanvullende eisen onderconstructie