Twaalf installatiebedrijven hebben op de relatiedag van ATAG Verwarming een helicoptervlucht gewonnen.
De vlucht was letterlijk en figuurlijk het hoogtepunt van een activiteitendag die ATAG Verwarming afgelopen zaterdag organiseerde in Barneveld. Ruim 300 gasten, waaronder de dealers van de ketelfabrikant, bezochten de A-day, een evenement waarbij outdoor activiteiten en educatie met elkaar werden gecombineerd. Naast een uitgebreid activiteitenprogramma bood de A-day ook een informatief gedeelte: de ATAG Academy. Tijdens dit onderdeel behandelden twee sprekers het onderwerp “Hoe kunt u klanten aan u binden in een sterk concurrerende markt?” Hoofdspreker was communicatie en marketingspecialist Ment Kuiper, die een verhaal hield over hoe installateurs toegevoegde waarde kunnen bieden in een prijsgedreven markt. Eddy Buiting, hoofdredacteur van Installatie en Sanitair en blogger op deze site, hield een inleiding over de beleving van techniek, en de kansen die dit biedt in de markt.
Marco Eimers, Sales Manager Nederland van ATAG Verwarming kijkt tevreden terug op de A-day van ATAG: “Het is prachtig om al onze ATAG Select Dealers en andere belangrijke relaties bij elkaar te hebben op zo’n relatiedag en samen een programma te doorlopen met aandacht voor educatie én entertainment.”