Ga naar hoofdinhoud

,

Online marketing voor installateurs

Social media zoals Facebook, LinkedIn en Twitter zijn tegenwoordig bijna niet meer weg te denken. Maar wat heeft een installateur aan deze nieuwe kanalen?

In de training Online Marketing in de Bouw van Eisma Bouwmedia leggen Inge Sijpkens en Sascha Murk uit hoe social media ingezet kan worden voor de marketing van een bedrijf. Het inzetten van Twitter kan bijvoorbeeld erg handig zijn bij het vinden van een nieuwe collega of vergroten van de klanttevredenheid. Vervolgens gaan cursusdeelnemers samen met de trainers praktisch aan de slag met LinkedIn of Twitter. Eerder schreef installateur Martijn Verspeek al een blog over de (on)zin van social media.

De komende tijd worden er drie trainingen Online Marketing in de Bouw georganiseerd:

Elke cursus start om 15.30 en duurt tot 20.00 uur. Er wordt gezorgd voor iets te eten. De training kost 295,- exclusief btw. Meer informatie over de trainingen vindt u hier.

Foto: designerpics.com

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Zorg dat je geen belangrijke vakinformatie mist!

Til je vakmanschap naar een hoger niveau met vakblad Installatie. Van de laatste technische ontwikkelingen, mooie projecten en interviews tot praktische tips voor ondernemen.
Download nu gratis een digitaal inkijkexemplaar.

Laatste nieuws

Webinar: nieuwe warmtepomp-smaken

Zonnestroomboilers: aanbod groeit

ISH belooft installatieprimeurs in spannend ‘umfeld’

Zonnepanelen kabel via condensafvoer ketel

Markt zonnepanelen gehalveerd; herstel in zicht

Beugelen rookgas: aanvullende eisen onderconstructie